飯店英語會話 2


晚安。我能為您效勞嗎?
是的,我想辦理住宿登記,我的名字是湯姆漢克斯。
請等一下。噢,有的。一間雙人房和一間單人房,對不對? 
對,我和我老婆及小孩。
請你填寫這張表格,好嗎?
Good evening. Can I help you?
Yes, I'd like to check in. My name is Tom Hanks.
Just a moment. Oh, yes. One twin and one single. Is that right?
Yes, I'm with my wife and child.
Will you fill out this form, please?